gulliz

Alla inlägg under april 2012

Av gulliz - 23 april 2012 17:34

jag.är.hemskt.ledsen.  

jag har inte bloggat på exakt 8 månader   


men nu när man snart börjar 8an då man ska få betyg så måste man plugga SKIIIT MKT!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


aja nu ska jag berätta vad som har hänt...


jag har blivit ett fan av one direction:

     

älskar dom men INTE lika mkt som jedward  

   


aa vad mer... JO! ni vet kattunge grejen... ja här är resultatet:

 

vi fick henne i september.. hon heter mimmi 

oooccchhh... JA! jag e 13 år nu xD blir 14 i oktober   


----------------------------------------------------------------


det var väl allt...   men tat lugnt ska nt ta bort bloggen  

det blir svårt att blogga men ska försöka mer i sommar   


kramizzar// gullig173  

   TAHA   hittade den i mina bilder  


ok hejdå     

Presentation


tjeena beena ;D jah e gullig173 men kallas gulliz :D check out my blog ;D

Fråga mig

19 besvarade frågor

Min Jedward iPod ;D

Omröstning

favofärg???
 BLÅ! (MIN FAVOFÄRG)
 RÖD!
 GRÖN!
 ROSA!
 ORANGE!
 LILA!
 TURKOS!
 BRUN!
 GUL!
 SVART!
 VIT!
 GRÅ!
 ALLA!
 MÅNGA!
 INGEN!

vad e klockan?? O.o

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

KOMMENTERA HÄR :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards