gulliz

Alla inlägg under augusti 2011

Av gulliz - 23 augusti 2011 14:58

japp... sommarlovet e slut nu...    vet nt vad man ska säga om första dan för det var lixom igår o vi hade bara 3 timmar... MEN jah kan säga vårt schema!!!  


Månadagar: vi börjar kvart över 8 och slutar 5 över 3


1 timma matte, sen 15 min rast!

1 timma läsråd, sen 5 MIN rast!

1 timma o 20 min sy/träslöjd, sen lunch i 1 timma o 15 min!

50 min språk (spanska), sen 20 min rast!

NO i 40 min, sen rast i 5 min!

o sist SV i 40 min!

men vi har halvgrupp i musik så andra gruppen slutar 5 1 4 då...


ööö... jah e lat så jah tog bara måndagar  


// toaborsten    

:'C

Av gulliz - 17 augusti 2011 14:06

5 dagar kvar till helvetet   (alltså skolan)


hatar skolan   skolan har gjort mitt liv till ett helvete   


TO THE HELL  


// gullig173 (som kmr nog vara död inom 5 dagar )  

Av gulliz - 14 augusti 2011 12:05

MAMMA HAR RIGNT EFTER EN KATTUNGE    

gissa vilken?  JUSTE!!! den här:

 

tappatappatappa   det e bara 1 problem... den där ägaren har nt svarat   men vi hoppas verkligen att vi får den! mamma har redan tagit ett namn... Chabo   nee men hon bara tog det från luften vi vet nt vad vi ska döpa den till xD 


// gullig173

Av gulliz - 12 augusti 2011 23:25

jah har nt bloggat på jättelänge vet   


men bara för det så ska ni få ett JÄTTEINLÄGG som jah säger   


för det första: Mumsan har kollat på min youtube video o.o (som nu e raderat  )

 väldigt läskigt o.o


för det ANDRA  : jah o tähti (som nu heter Toumoro) har haft en liten chatt om... ost ._.

det börja med nått om öst tror jah ._.


för det TREJDE: ett nytt AWESOME tema  

väldigt bra tema  


för det FJÄRDE: min look till det nya temat:  

e den fin?  


för det FEMTE: det här e vad jah tycker om det nya temat:    


 


för det SJÄTTE: jah hlr på med min film till tävlingen:


(den heter girl version för att det e bara tjejer med  

det var nog allt! hejda   


//gullig173 (även känd som Toaborsten  





Presentation


tjeena beena ;D jah e gullig173 men kallas gulliz :D check out my blog ;D

Fråga mig

19 besvarade frågor

Min Jedward iPod ;D

Omröstning

favofärg???
 BLÅ! (MIN FAVOFÄRG)
 RÖD!
 GRÖN!
 ROSA!
 ORANGE!
 LILA!
 TURKOS!
 BRUN!
 GUL!
 SVART!
 VIT!
 GRÅ!
 ALLA!
 MÅNGA!
 INGEN!

vad e klockan?? O.o

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

KOMMENTERA HÄR :D

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards